B.A.D. POP - SAMO ZYCIE (chwyty)

Z cyklu szybki post sytuacyjny:
Nie mogłem znaleźć nigdzie rozpisanych chwytów dla tej balladki więc daje co sam rozpisałem. 
Fakt nie było to bardzo trudne, a od dziś możecie rwać brudne Darianny na ogniskach znając 3 chwyty na gitarę... BRAWO!


Chciałbyś zwiedzić cały świat   |   Am     E
Ale nie stać cie nawet by dojechać na dworzec   |   F      E
Nie masz siły rano wstać
Bo zapierdalasz na budowie jak buldożer
Żona nie chce cię już znać
Wyrzuca do śmieci ślubną obrączkę
Jeszcze jej zazdrosny gach
Na odchodne zajebie ci w mordę
Modelka ratuje las
I wjeżdża tam hammerem ubrana w futro z norek
Pod śmietnikiem stary dziad 
umiera na mrozie ale nikt mu nie pomoże
Może za 400 lat
Coś się tutaj zmieni ale bardzo w to wątpię
Matka dziecku skręca kark
I zakopuje go jak psa razem ze smoczkiem
Obcy człowiek mi jak brat
Ale nie o każdym tak powiedzieć mogę
Na końcu bracie i tak
Za udzieloną pomoc naplują ci w mordę
Zawsze kurwa coś nie tak
Ale ludzie nauczyli się wiązać koniec z końcem
Zawsze dla was będę grał
Z jednej strony brawa z drugiej listy gończe
Wyjebane mam na hajs
Żyję po swojemu i jest mi dobrze
Muzyką pozdrawiam was
2014 należy do mnie
Kiedy przyjdzie na mnie czas
Nie będę uciekał kiedy przyjdzie po mnie
Pusc mi gangsta pardise
Jak przyjdziesz z kwiatami ziomek na mój pogrzeb

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Głupoty Pana Cejrowskiego o "Zielonych Płucach Ziemi"

Lwów znowu Polski? Rosja proponuje rozbiór Ukrainy.